سـیســتم‌های مـدیریت ارتباط با مشـتری

(CRM) Customer Relationship Management

نرم‌افزارها و ابزارهایی هستند که به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا تعاملات خود با مشتریان را مدیریت کنند و ارتباط مؤثرتری با آنها داشته باشند. این سیستم‌ها با متمرکز کردن داده‌های مشتریان، به سازمان‌ها امکان می‌دهند تا اطلاعات کلیدی مانند تاریخچه خرید، ترجیحات، و نیازهای مشتریان را شناسایی کنند و با ارائه خدمات بهتر و شخصی‌سازی شده، رضایت و وفاداری مشتریان را افزایش دهند.

اهداف اصلی سیستم های CRM

اهداف اصلی سیستم های CRM

بهبود ارتباط با مشتری:
ثبت و مدیریت ارتباطات و تعاملات با مشتری برای داشتن دیدی جامع نسبت به تاریخچه مشتری و نیازهای او.

افزایش فروش:
با شناسایی فرصت‌های فروش و بهبود ارتباط با مشتریان، به افزایش درآمد و رشد کسب‌وکارها در محیط‌های رقابتی کمک می‌کنند.

بهبود خدمات پس از فروش:
ارائه پشتیبانی بهتر به مشتریان و افزایش رضایت آنها.

شخصی‌سازی تعاملات:
دسترسی به داده‌ها و گزارش‌های جامع برای تصمیم‌گیری بهتر در مورد مشتریان و استراتژی‌های فروش و بازاریابی.

انواع CRM

انواع CRM

ویژگی های CRM

ویژگی های CRM

به‌طور اختصاصی برای کمک به افراد و شرکت‌ها در دستیابی به منابع مالی طراحی شده است. این سامانه دارای ویژگی‌های زیر است:

پروفایل جامع مشتریان

  • نمایش تمام اطلاعات مشتریان در یک پروفایل متمرکز.

تلفن اینترنتی (VoIP)

  • امکان تماس اینترنتی و ثبت تاریخچه تماس‌ها در CRM.

نمایش اطلاعات شعب

  • امکان نمایش و مدیریت اطلاعات شعب مختلف در یک پروفایل متمرکز.

مدیریت خودکار وظایف

  • برنامه‌ریزی و پیگیری خودکار وظایف و ارتباطات با مشتریان.

گزارش‌دهی پیشرفته

  • ایجاد گزارش‌های جامع و متنوع برای تحلیل عملکرد مشتریان و تیم‌ها.

یکپارچگی با سیستم‌های دیگر

  • اتصال به ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، و سیستم‌های حسابداری برای همگام‌سازی خودکار اطلاعات.

رابط کاربری ساده و روان

  • استفاده راحت و سریع بدون نیاز به آموزش پیچیده.
سامانه تامین مالی جمعی

سامانه تامین مالی جمعی

در شرکت ما، فرآیند توسعه محصول با جلسات اولیه برای درک نیازهای کارفرما آغاز می‌شود و با ارائه راهکاری که این نیازها را برآورده کند، ادامه می‌یابد. پس از تأیید مفهوم اولیه، تیم طراحی ما به محصول ظاهر زیبا و کاربرپسندی می‌بخشد، و تیم توسعه آن را به واقعیت تبدیل می‌کند. در تمامی مراحل، با شفافیت و ارتباط مستمر در کنار شما هستیم تا محصول نهایی به‌طور کامل به نیازهای شما پاسخ دهد.

روند انجام پروژه‌ها چیست؟

در شرکت ما، فرآیند توسعه محصول با جلسات اولیه برای درک نیازهای کارفرما آغاز می‌شود و با ارائه راهکاری که این نیازها را برآورده کند، ادامه می‌یابد. پس از تأیید مفهوم اولیه، تیم طراحی ما به محصول ظاهر زیبا و کاربرپسندی می‌بخشد، و تیم توسعه آن را به واقعیت تبدیل می‌کند. در تمامی مراحل، با شفافیت و ارتباط مستمر در کنار شما هستیم تا محصول نهایی به‌طور کامل به نیازهای شما پاسخ دهد.

هزینه پروژه‌ها چقدر است؟

من یک آیتم محتوا هستم.برای ویرایش برروی دکمه کلیک کنید.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

زمان حدودی انجام پروژه چقدر است؟

من یک آیتم محتوا هستم.برای ویرایش برروی دکمه کلیک کنید.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

درخواست مشاوره رایگان

درخواست مشاوره رایگان

ایمیل ما :

کـلیـه حـقوق معنـوی و مـادی این وبسایت متعلق به شرکت فناوران امن آوازه پارس می‌باشد.