سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، در شرکت فناپا، این نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را تولید می‌کنیم. این نرم افزار امکان ایجاد یک پایگاه داده جامع از اطلاعات مشتریان را فراهم می‌کند و به کسب و کارها کمک می‌کند تا روابط خود را با مشتریان بهبود بخشیده و بهترین خدمات را ارائه دهند. از فواید این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت بهتر ارتباط با مشتری: این نرم افزار به کسب و کارها کمک می‌کند تا ارتباط موثر و بهبود یافته‌ای با مشتریان خود برقرار کنند و نیازهای آن‌ها را درک کنند.

  • پیگیری سفارشات و فعالیت‌های مشتری: این نرم افزار امکان پیگیری دقیق سفارشات، تاریخچه خرید و فعالیت‌های مشتریان را فراهم می‌کند که به بهبود خدمات پس از فروش کمک می‌کند.

  • بهبود تصمیم‌گیری استراتژیک: اطلاعات جمع‌آوری شده توسط این نرم افزار به کسب و کارها کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری‌های استراتژیک بر اساس داده‌های قابل اعتماد و دقیق‌تری انجام دهند.

برخی از ویژگی های سیستم​

بازیابی و بارگذاری اطلاعات ثبت شده در نرم‌افزار CRM قبلی

اتصال به ویپ: بررسی میزان انتظار مشتریان قبل از برقراری تماس، نمایش صف انتظار مشتریان

پروفایل تماس‌های مشتری: تاریخچه تماس‌های قبلی(ورودی-خروجی) / فرد پاسخگو در تماسهای قبلی / دلایل تماس

شناسایی سرمایه گذار از روش های مختلف: کدملی/نام و نام خانوادگی /شماره تماس

شناسایی شعب از روش های مختلف: کدملی/نام و نام خانوادگی /شماره تماس/ کد شعبه

نمایش اطلاعات شعب: میزان صدور و ابطال و خالص جذب شعبه

نمایش وضعیت تکمیل شدن تست ریسک افراد/ نمایش گزارش تست/ پیشنهادهای ارائه شده متناسب با سطوح مختلف ریسک فرد

اتصال ایمیل: ارسال اتوماتیک و دستی ایمیل به مشتریان(تکی و گروهی)/موضوعات ایمیل های ارسال شده و دریافتی

اتصال پیامک: ارسال اتوماتیک و دستی پیامک به مشتریان (تکی و گروهی)/نمایش تعداد پیامک های بازشده و پاسخ ها به پیامک‌ها

اتصال به تقویم و امکان یادآوری: سازماندهی و برنامه‌ریزی تماس‌ها و جلسات / یادآوری به اپراتورها

امکان ارجاع تماس یا درخواست موردنظر مشتری به دیگر اپراتورها و امکان رصد و پیگیری وضعیت اقدام بر روی درخواست مشتری تا زمان خاتمه موضوع و حل مشکل

امکان گریدبندی مشتریان براساس انواع ملاک‌ها میزان سرمایه‌گذاری / بازه سرمایه‌گذاری/ تعداد دفعات خرید

امتیازدهی مشتریان به اپراتورها(ویپ) و بالعکس؛

گزارش‌گیری: استخراج گزارش‌کاربردی و متنوع بر اساس اطلاعات موجود از مشتریان مانند جنسیت، محل سکونت، میزان سرمایه‌گذاری، گرید و ریسک پذیری، تاریخچه تماس‌ها؛

ثبت نام سرمایه‌گذار در سامانه: در صورتی که یک شخص جزو سرمایه‌گذاران ما نباشد و بخواهیم او را ثبت نام نمائیم، کافیست با واکشی اطلاعات از سپرده‌گذاری مرکزی، او را در سامانه ثبت نام نمائیم.

نمایش اطلاعات سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها: میزان دارایی هر شخص به تفکیک هر صندوق/ لیست درخواست¬ها/ گردش حسابها به تفکیک تاریخ و میزان آن،گواهی‌های معتبر و تیکت‌های پشتیبانی شخص

نمایش اطلاعات- اطلاعات هویتی: کدملی/ محل تولد/ تاریخ تولد/ نام پدر/ جنسیت/ شماره‌های تماس/ ایمیل/ شماره حساب/ کشور و استان و شهر محل سکونت/ وضعیت تاهل/تعداد فرزند/ تحصیلات / شغل / درآمد/ وضعیت لاگین شدن در سامانه/ وضعیت سجامی و غیرسجامی؛ وضعیت سرمایه گذاری مجدد؛ حساب های بانکی: شماره کارت/ شماره حساب / شماره شبا؛ میزان آشنایی با بازار سرمایه/نحوه آشنایی با تامین سرمایه بانک ملت/ تعداد دفعات سرمایه‌گذاری/ سرمایه‌گذاری برای خود یا دیگران/ وضعیت تسهیلات درخواستی و خرید بیمه/ معرف، امتیازهای فرد از طریق معرفی

تصاویری از پروژه‌های اجرا شده توسط فــــــــــن آپــــــــــا

سوالات متداول

در شرکت ما، رویکردی همکاری‌گرا در توسعه محصول داریم. مسیر آغاز با جلسات با کارفرما برای درک نیازهایشان است. بر اساس این بحث‌ها، راهکاری توسعه داده می‌شود که نیازهای کارفرما را برآورده کند. این راهکار سپس به مفهوم اولیه محصول تبدیل می‌شود و تا زمانی که انتظارات کارفرما را برآورده کند، بازبینی و اصلاح می‌شود.

هنگامی که مفهوم اولیه محصول نهایی می‌شود، تیم طراحی ما مسئولیت طراحی و ظاهر زیبا و کاربرپسند محصول را بر عهده می‌گیرد. پس از طراحی، تیم توسعه ما سعی می‌کند محصول را به حقیقت تبدیل کند.

در تمام مراحل، تیم ما با شما تعاملات خواهد داشت تا مطمئن شوید که محصول نهایی به نیازهای دقیق شما پاسخ دهد. ما در باوریم که شفافیت و ارتباط باز، مهمترین عوامل موفقیت هستند و ما متعهدیم که محصولی را که به نیازهای شما پاسخ دهد، به شما تحویل دهیم. از جلسات اولیه تا تحویل نهایی، ما با شما همراه هستیم تا مطمئن شوید که محصول شما به نیازهای شما پاسخی درست و کامل دهد.

هزینه پروژه‌ها بر اساس مجموعه فاکتورها تعیین می‌شود که پیچیدگی، گستردگی و نیازهای پروژه را در نظر می‌گیرد. استراتژی قیمت‌گذاری ما طراحی شده است تا اطمینان حاصل کند که مشتری‌ها یک راه حل اختصاصی را دریافت کنند که به نیازهای خاص و بودجه آنها پاسخ دهد.

برخی از فاکتورهای اصلی که هزینه پروژه‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند عبارتند از:

  • پیچیدگی و گستردگی پروژه
  • تعداد اعضای تیم درگیر
  • سطح سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی مورد نیاز
  • نیازهای فناوری و زیرساخت
  • محدودیت‌های زمانی و تعهدات
  • و …

برای تعیین زمان پروژه، ابتدا اهداف و مراحل آن مشخص شده و سپس زمان‌بندی دقیقی برای هر فعالیت تعیین می‌شود. تیم نیز با دقت به این برنامه پایبند می‌شود تا زمان بهینه‌ای برای تکمیل پروژه فراهم شود. محدودیت‌های مالی، الزامات صنعتی و سبک متن ممکن است بر زمان و شیوه انجام پروژه تأثیر بگذارند.

برای در خواست مشاوره رایگان فرم زیر را وارد نمایید

پیام شما با موفقیت ثبت شد.

همکاران به زودی با شما تماس می‌گیرند.