سامانه سبدبان

  • انسجام اطلاعات قراردادهای سبدگردانی و کاهش خطا در عملیات‌های مربوط به فعالیت سبدگردانی
  • ایجاد بستر ارائه خدمات مدیریت ثروت در نمایندگی‌ها و شعب و جذب منابع بیشتر
  • سنجش و تعیین سطح ریسک‌پذیری مشتریان به صورت آنلاین امکان ارائه طرح‌های متنوع سرمایه‌گذری در دارایی‌های پر ریسک باتوجه به سطح ریسک‌پذیری مشتریان
  • امکان ارائه طرح‌های متنوع سرمایه‌گذری در دارایی‌های با درآمد
  • سهولت در ارتباط با سامانه بک آفیس سبدگردانی با استفاده از انتقال اتومات اطلاعات قراردادها به بک آفیس
  • سهولت در اجرای امور فعالیت سبدگردانی، نظیر ایجاد اسناد اتومات اسناد حسابداری و انتقال به سامانه حسابداری
  • سهولت در اجرای امور فعالیت سبدگردانی، نظیر انجام اتوامت تراکنش‌های مالی و ذخیره و ثبت اطلاعات مربوط به تراکنش‌ها
برخی از ویژگی های سیستم​
  • عقد قرارداد سبدگردانی
  • استعلام سجام مشتری
  • ثبت نام مشتری در سجام در صورت عدم سجامی بودن مشتری
  • دریافت اطلاعات مشتری از سجام
  • پیشنهاد طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری به مشتریان اعم از طرح سرمایه‌گذاری در سهام و انواع طرح‌های درآمد ثابت با پرداخت سود دوره‌ای و امکان انتخاب از میان آن‌ها
  • دریافت اطلاعات حساب‌های مشتریان و امکان انتخاب یک حساب از بین آن‌ها به منظور انجام تراکنش‌های مالی موردنیاز
  • واریز وجه سرمایه‌گذاری از حساب مشتری به حساب مختص سبدگردانی تعریف شده برای مشتری
  • انجام محاسبات مالی مربوط به پرداخت سود دوره‌ای طرح‌های درآمد ثابت باتوجه به طرح انتخاب شده
  • ایجاد قرارداد و فرم‌های سبدگردانی براساس اطلاعات دریافت شده از سجام
  • چاپ قرارداد و فرم‌های سبدگردانی
  • امضا و تکمیل فرم‌ها توسط مشتری
  • بارگذاری مدارک مشتری در سامانه
  • امضای الکترونیک مشتری
  • تایید مدارک و مستندات توسط شعبه و ارسال قرارداد به مرحله بررسی

 

  • بررسی و تایید قرارداد در شرکت
  • دریافت اطلاعات قراردادهای ثبت شده در شعب
  • بررسی صحت انجام تراکنش واریز سرمایه اولیه و بررسی مانده حساب مختص سبدگردانی تعریف شده برای مشتری
  • بررسی و تایید قرارداد
  • انتقال قرارداد به مرحله بعدی پس از تایید قرارداد

 

  • بررسی و تایید قرارداد توسط امین
  • ایجاد دسترسی برای امین سبدگردان
  • امکان بررسی، تایید و یا برگشت قراردادها توسط امین سبدگردان

 

  • انجام تراکنش‌های مالی مربوط به قراردادهای سبدگردانی
  • امکان انجام تراکنش انتقال وجه از حساب‌های سرمایه‌گذاری به حساب مختص سبدگردانی
  • امکان انجام تراکنش انتقال وجه از حساب مختص سبدگردانی به حساب معرفی شده توسط مشتری
  • امکان انتقال وجه از حساب مختص سبدگردانی به حساب کارگزاری به منظور انجام تراکنش خرید دارایی‌ها
  • مشاهده گردش حساب بانکی حساب متصل به قرارداد و تخصیص گردش حساب بانکی و انتخاب نوع گردش
  • مشاهده گزارش مانده حساب‌ها

 

  • ثبت درخواست‌های افزایش سرمایه، کاهش سرمایه و فسخ قرارداد
  • امکان ثبت انواع درخواست‌ها در شعب
  • ایجاد متمم قرارداد درخواست مربوطه
  • محاسبه مجدد سود دوره‌ای قابل پرداخت طرح‌های درآمد ثابت پس از انواع درخواست‌ مشتری
  • امضای الکترونیک مشتری بابت متمم‌های قرارداد ایجاد شده
  • دریافت تایید و امضای مشتری بابت متمم‌های قرارداد ایجاد شده
  • انتقال درخواست‌ها به شرکت
  • بررسی و تایید درخواست در شرکت

 

  • ارتباط با سامانه بک آفیس سبدگردانی
  • انتقال اطلاعات قراردادهای سبدگردانی به سامانه بک آفیس سبدگردانی

 

  • ارائه گزارش‌های متنوع براساس اطلاعات قراردادهای سبدگردانی، شعب صادر کننده قراردادها، درخواست‌ها و متمم‌ها و اطلاعات بانکی
  • گزارش قراردادهای سبدگردانی
  • گزارش کاربران
  • گزارش درخواست‌های انتقال وجه
  • گزارش درخواست‌های متمم کاهش و افزایش سرمایه و فسخ قرارداد
  • گزارش مانده حساب‌ها
  • گزارش تراکنش‌های بانکی
  • سایر گزارش‌های که از ترکیب گزارش‌ها فوق ایجاد می­شود. (حسب درخواست کارفرما)

 

  • پنل ادمین. در این قسمت باید قابلیت­های زیر در نظر گرفته شود:
  • داشبورد مدیریتی.
  • مدیریت کاربران. امکان تعریف کاربران و تعیین سطح دسترسی هر کاربر
  • پشتیبانی. پنل پشتیبانی جذاب و کاربر پسند
  • تنظیمات سامانه. یک ماژول مدیریتی به منظور برخی از تنظیمات سامانه در نظر گرفته شود.

 

  • سایر ویژگی‌ها
  • ارائه گزارش‌های متنوع آماری
  • ویترین عمومی بنرهای اطلاع رسانی با امکان بارگذاری و حذف نامحدود تصاویر
  • بخش لینک­های مفید و وب سایت­های مرتبط
  • بخش گالری تبلیغات داینامیک با امکان قراردادن بنرهای تصویری یا فلش در فضای دلخواه
تصاویری از پروژه‌های اجرا شده توسط فــــــــــن آپــــــــــا
لطفاً ابتدا یک تصویر را انتخاب کنید تا شبکه به درستی ارائه شود

سوالات متداول

در شرکت ما، رویکردی همکاری‌گرا در توسعه محصول داریم. مسیر آغاز با جلسات با کارفرما برای درک نیازهایشان است. بر اساس این بحث‌ها، راهکاری توسعه داده می‌شود که نیازهای کارفرما را برآورده کند. این راهکار سپس به مفهوم اولیه محصول تبدیل می‌شود و تا زمانی که انتظارات کارفرما را برآورده کند، بازبینی و اصلاح می‌شود.

هنگامی که مفهوم اولیه محصول نهایی می‌شود، تیم طراحی ما مسئولیت طراحی و ظاهر زیبا و کاربرپسند محصول را بر عهده می‌گیرد. پس از طراحی، تیم توسعه ما سعی می‌کند محصول را به حقیقت تبدیل کند.

در تمام مراحل، تیم ما با شما تعاملات خواهد داشت تا مطمئن شوید که محصول نهایی به نیازهای دقیق شما پاسخ دهد. ما در باوریم که شفافیت و ارتباط باز، مهمترین عوامل موفقیت هستند و ما متعهدیم که محصولی را که به نیازهای شما پاسخ دهد، به شما تحویل دهیم. از جلسات اولیه تا تحویل نهایی، ما با شما همراه هستیم تا مطمئن شوید که محصول شما به نیازهای شما پاسخی درست و کامل دهد.

هزینه پروژه‌ها بر اساس مجموعه فاکتورها تعیین می‌شود که پیچیدگی، گستردگی و نیازهای پروژه را در نظر می‌گیرد. استراتژی قیمت‌گذاری ما طراحی شده است تا اطمینان حاصل کند که مشتری‌ها یک راه حل اختصاصی را دریافت کنند که به نیازهای خاص و بودجه آنها پاسخ دهد.

برخی از فاکتورهای اصلی که هزینه پروژه‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند عبارتند از:

  • پیچیدگی و گستردگی پروژه
  • تعداد استفراغ‌کنندگان و اعضای تیم درگیر
  • سطح سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی مورد نیاز
  • نیازهای فناوری و زیرساخت
  • محدودیت‌های زمانی و تعهدات
  • و …

برای تعیین زمان پروژه، ابتدا اهداف و مراحل آن مشخص شده و سپس زمان‌بندی دقیقی برای هر فعالیت تعیین می‌شود. تیم نیز با دقت به این برنامه پایبند می‌شود تا زمان بهینه‌ای برای تکمیل پروژه فراهم شود. محدودیت‌های مالی، الزامات صنعتی و سبک متن ممکن است بر زمان و شیوه انجام پروژه تأثیر بگذارند.

برای در خواست مشاوره رایگان فرم زیر را وارد نمایید

پیام شما با موفقیت ثبت شد.

همکاران به زودی با شما تماس می‌گیرند.